OVER ONS
De V.O.F. Klaarenbeek & Partners is eind 2012 opgericht. Aanvankelijk met de drie vennoten: Ruud Klaarenbeek, Karin van Lunteren en Latoya Rijkaard. Maar vanwege zijn respectabele leeftijd heeft Ruud per 1 januari 2022 een stapje teruggedaan en gaat de V.O.F. verder met de 2 overige vennoten. Ruud blijft wel ondersteunende taken verrichten en is in die hoedanigheid nog altijd een fijne ondersteuning voor Klaarenbeek & Partners.
Hieronder ter kennismaking een wat gedetailleerdere beschrijving over ons.
Ruud Klaarenbeek
Ik begon in 2005 het administratiekantoor “Administratie Klaarenbeek”. Het was een klein kantoor aan huis. Vóór deze tijd heb ik nog 3,5 jaar bij een administratiekantoor in Bunschoten-Spakenburg gewerkt.
Mijn baas overleed plotseling waardoor ik zonder werk kwam te zitten.
Klanten van mijn baas waren erg gehecht aan mij als hun boekhouder, dus vroegen zij of ik de boekhouding kon blijven doen. Zo heb ik Administratie Klaarenbeek opgericht.
Ik heb de volgende diploma’s behaald:
- Basisdiploma boekhouden
- Diploma algemene handelskennis
Ik heb me naast het boekhouden gespecialiseerd declaraties voor cliënten in de gezondheidszorg.
Klanten van mijn baas waren erg gehecht aan mij als hun boekhouder, dus vroegen zij of ik de boekhouding kon blijven doen. Zo heb ik Administratie Klaarenbeek opgericht.
Ik heb de volgende diploma’s behaald:
- Basisdiploma boekhouden
- Diploma algemene handelskennis
Ik heb me naast het boekhouden gespecialiseerd declaraties voor cliënten in de gezondheidszorg.
Karin van Lunteren
Ik heb de HBO-opleiding PABO gedaan en werkte een tijdje als oproepkracht basisschoolleerkracht. Omdat dit geen vaste basis gaf besloot ik in juni 2009 hiernaast bij Administratie Klaarenbeek te gaan werken.
De organisatorische kwaliteiten die ik als juf voor de klas moet hebben kwamen bij dit werk goed van pas. Om me meer te verdiepen in de boekhouding heb ik de volgende cursussen gedaan en behaald:
- basiskennis boekhouden
- bedrijfseconomie
- financiële administratie
Ik heb me naast het boekhouden gespecialiseerd in budgetcoaching.
De organisatorische kwaliteiten die ik als juf voor de klas moet hebben kwamen bij dit werk goed van pas. Om me meer te verdiepen in de boekhouding heb ik de volgende cursussen gedaan en behaald:
- basiskennis boekhouden
- bedrijfseconomie
- financiële administratie
Ik heb me naast het boekhouden gespecialiseerd in budgetcoaching.
Latoya Rijkaard
In 2008 ben ik voor de bachelor studie ‘Economics & Finance’ afgestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam.
Na mijn studie heb ik de cursus ‘Praktijk Diploma Loonadministratie’ succesvol afgerond.
Na verscheidene tijdelijke baantjes te hebben gehad bij banken en andere financiële instanties, kwam ik in juli 2009 vast in dienst bij Administratie Klaarenbeek. Daar heb ik mij, naast de financiële administratie, gespecialiseerd in de salarisadministratie.
Na verscheidene tijdelijke baantjes te hebben gehad bij banken en andere financiële instanties, kwam ik in juli 2009 vast in dienst bij Administratie Klaarenbeek. Daar heb ik mij, naast de financiële administratie, gespecialiseerd in de salarisadministratie.